Friday, May 24, 2024
HomeSportovníKritika a stížnosti Jamese Rodrígueze za neobvyklou porážku São Paula s Talleresem...

Kritika a stížnosti Jamese Rodrígueze za neobvyklou porážku São Paula s Talleresem v Copa Libertadores

Lco Chutná jako med a září s Jamesem Rodríguezem v kolumbijském národním týmu, který nedávno předvedl vítězství proti Španělsku a Rumunsku, je hořkost a neprůhledné prezentace se So Paulo na místní i mezinárodní úrovni. A v duel minulý čtvrtek 4. dubna proti Talleres de Crdoba v Argentiněnebyl očekávaným návratem Kolumbijce na Copa Libertadores.

Hodiny před jednáním odhalil požadavky a rozhovory s Kolumbijcem o důležitosti této mezinárodní soutěže pro trikolóru São PauloNavíc se počítalo s tím, že po 4 měsících zranění, nestability a pochybností o svém postavení a kontinuitě v klubu bude opět startérem. Ale před neobvyklé situace, které jeho tým zažíval, a opotřebení, které se hromadilo, se trenér Thiago Carpini rozhodl vyřadit jej ze zápasu zbývá 25 minut.

No, rozhodnutí DT, které v té době kritizovali fanoušci So Paulo a mnoho Kolumbijců, kteří čekali, Nakonec to dopadlo velmi dobře, protože Lucianův vstup změnil zápas a ten samý hráč skóroval a chystal se na 2-2.. Ale na konci hry, Jamesovy výroky ukázaly jeho nesouhlas a ve vzduchu zůstávají interpretace ohledně toho, zda došlo k kritice Carpiniho, soupeře nebo soudce..

Proč byla porážka v So Paulo neobvyklá?

The otevření Copa Libertadores 2024 pro tyto týmy se konalo na argentinském území, na stadionu Maria Alberto Kempesa od první minuty se začaly dít události, které nejsou normální. V první hře, kdy zbývalo sotva 45 sekund, trefil veterán Rafinha a diskvalifikující kop do útočníka Ramna Sosy a zranil ho. Zatímco brazilský krajní obránce dostal pouze žlutou kartu, argentinský útočník musel být ošetřen a byl vystřídán..

A po 20 minutách Samotného Rafinhu musel vystřídat Igor Vincius, protože při běžné herní akci dostal ránu, když se snažil zblokovat střelu soupeřového útočníka.. Přišel kolem 29 druhá změna v sestavě São Paula kvůli svalovému nepohodlí zkušeného Lucase Moury a na jeho místo vstoupil Ferreira, přičemž téměř veškerou zodpovědnost za přípravu hry a změnu původní myšlenky nechal na Jamesovi.

Tak jako Každý zápas mezi Argentinci a Brazilci byl vývoj sporný, vyhrocený, se spoustou střetů a šarvátek, ale ne tolik gólových akcí.. Utkání se však mělo změnit kvůli dalšímu zranění, tentokrát to byl Wellington Rato, který měl před 45 minutami fyzický problém a trenér Thiago Carpini zůstal „mezi skálou a tvrdým místem“; provedli změnu a pro druhý poločas nebylo žádné okno pro střídání Nebo počkal, až uplyne prodloužení, a držel se s 10 hráči, aby provedl změnu v poločase.

Názory se různily, protože se zdálo nezodpovědné hrát s jedním méně, ale bylo také nepohodlné utrácet změny, když by to ve druhém poločase mohlo zkomplikovat zranění nebo vyloučení. dále Bylo považováno za samozřejmé, že James Rodríguez musel být vyměněn, protože není 100% fit na to, aby odehrál 90 minut, a bylo to oznámeno v brazilském tisku..

Carpini se rozhodl zariskovat a V prodlouženém čase to bylo 1:0 pro Tallerese, dílo Ramira Ruize Rodrígueze, který s dobrým rozlišením zasadil trikoloru tvrdý úder. a začal všechny stavět proti brazilskému trenérovi.

Naštvanost hráčů So Paulo při odchodu do šatny byla evidentnínechápali, proč se Carpini rozhodl zůstat s jedním méně, přestože měl možnost provést tři změny a poločasové okno. Studna Na začátku druhé půle se stalo to, co mladý stratég plánoval, a Erick na chvíli vstoupil na Wellingtonovo místo..

Když už se zdálo, že návštěvník jde za vším a s Rodríguezem s větší intenzitou, hledat kravatu s obnovenou energií a „krví v oku“, přišel 2:0 díky dobré hře Rubna Botty a definici kvality na 53. Zasadit další ránu brazilskému týmu a dát značnou výhodu návratu, což vede k zoufalství a nedostatek jasnosti by začal přebírat každé držení míče.

Chcete-li změnit scénu, Trenér Carpini se rozhodl vyřadit Jamese a Alissona a v 65. minutě ustoupil Lucianovi a Giuliano Galoppo. Kolumbijec odešel na opačnou stranu hřiště, v chůzi a s výrazem frustrace ze špatné hry, ale Než se dostal na střídačku, přišla sleva kvůli střele Galoppa a odrazu od tyče, která opustila branku pro Luciana.který ji prostě musel popostrčit a oslavit.

Tak jako, kritika Carpiniho začala zmírňovat, protože měl pravdu, když uložil okno, aby provedl změny v pluginu a zahrnutí hráči byli zodpovědní za branku zranění. Skóre však stálo a porážka znovu probudila znamení pro trenéra, který přišel v roce 2024 nahradit Dorivala Jniora.

Jamesova stížnost a Capriniho ospravedlnění po porážce So Paula

I když opustil hru a nebyl v nejlepší chvíli pro svůj tým, snadnost mluvení ve španělštině a to, že je to tak důležité, vedly oficiální vysílání k tomu, že na konci setkání hledali Jamese pro rozhovor a jeho rozhořčení bylo patrné. Zdůraznil, že ke změně nedošlo, kritizoval nedostatek rytmu v prvním poločase a reflektoval to Porážka ho zanechala velmi nespokojeného s tím, co se stalo proti Talleres de Crdoba:

Byl to těžký soupeř, myslím, že první poločas byl hodně vyrovnaný, ale nakonec nám zbylo o jednoho muže méně, nedokázali jsme proměnit a dali gól… Čas se zastavil, skoro se nehrálo, hrálo se 5 minut, 10 a méně. Hra byla v prvním poločase pomalá a nakonec vstřelili o jednoho muže méně… Nevím, jestli to bylo fér, měli 2 a dali gól, takový je nakonec fotbal a na to musíte mít štěstí.

Aby Thiago Carpini zakončil poměrně komplikovanou noc, Jamesovo jméno bylo ústředním tématem tiskové konference a musel vysvětlit proč.proč vydržel střídání na konci prvního poločasu, byl jedním z důvodů, proč tam Rodríguez nebyl 90 minut a zvládli to všichni:

Věděli jsme, že existují hráči, kteří nevydrží celý zápas, jako James, který už dlouho nehrál 90 minut. Takže jsme si na to museli nechat drobné… Galoppo a Lucianovo náčiní byly ty, které nám pomohly postavit se na nohy ve druhém; Účast Galoppa a cíl byl od Luciana

Co se týče vlastnictví Kolumbie, trenér vysvětlil, že očekávali scénář a vše se změnilo se zraněními a nucenými střídáními, což ovlivnilo Kolumbijce v jeho hře: “Pokud jde o Jamese: představovali jsme si situace, které by se mohly stát, zvláště s Lucasem na hřišti, bohužel se nestaly. V určitém okamžiku jsme mu potřebovali dát zápas, aby začal. Byl to důležitý zápas a od toho jsou důležití hráči.” takže se musel zúčastnit. a přispívat k nám zodpovědnosti.”.

Nakonec Carpini vyzdvihl roli levorukého hráče i přesto, že neskóroval a ve 20 minutách druhé půle působil více než nepříjemně: “I když vydržel a byl participativní, po změnách v prvním poločase a ztrátách na hřišti se to, co jsme pro něj plánovali, stalo těžkým.”.

zdroj

Stanislav Poláček
Stanislav Poláček
Stanislav Poláček je renomovaným sportovním redaktorem španělských novin. S rozsáhlou kariérou ve sportovní žurnalistice pokrýval mezinárodně uznávané sportovní události. Jeho zkušenosti a hluboké znalosti různých sportovních disciplín mu umožnily přinášet čtenářům bystré analýzy a relevantní zprávy. Jeho práce se vyznačuje přísností a oddaností novinářské dokonalosti.